Waardering van De Geboortezaak, locatie Nieuwegein - Nieuwegein op 19 februari 2021

• Extreme misselijkheid zwangerschap

Een heel betrokken en kundige verloskundigenpraktijk. Veelvuldig contact gehad ivm diagnose HG. Bij achteruitgang schakelen ze direct met de gynaecoloog om het beleid nader te bepalen en/of een afspraak op de spoedpoli van de gynaecoloog te regelen. Tijdens en na ziekenhuisopname of verandering van beleid belden ze me op om te vragen hoe het met me ging. Daarnaast kan ik altijd laagdrempelig het spoednummer bellen bij twijfels of achteruitgang. Mijn klachten worden echt serieus genomen en alle verloskundigen zijn even betrokken. Erg blij dus met mijn keuze voor de Geboortezaak Nieuwegein. Echte toppers! Verder heel fijn dat ze Centering Pregnancy aanbieden, een systematiek waarbij je nog meer informatie krijgt en ook leert van vragen/ervaringen van anderen. In deze coronatijd zijn de bijeenkomsten via Zoom, wat een prima alternatief vormt voor de live bijeenkomsten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Geboortezaak, locatie Nieuwegein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.