Waardering van Verloskundecentrum NOVA, locatie IJburg - Amsterdam op 28 maart 2019

• Zwangerschap

Hele fijne praktijk met betrokken en lieve verloskundigen die alle tijd namen voor de controles en eventuele vragen van mijn kant.Leila is bij de geboorte van onze zoon geweest en is de hele bevalling bij ons gebleven in het ziekenhuis (ook nadat haar dienst er al lang op zat). Ik vond het ook erg prettig dat de verloskundigen s nachts en in het weekend goed bereikbaar waren. Zelfs toen ik ze uit hun bed belde toen onze pasgeboren zoon bleef huilen, bleven ze vriendelijk  en gaven goed advies. Je voelt je toch bezwaard op het moment dat je dan belt, maar gelukkig namen ze dat gevoel ook gelijk weg. Ik zou ze zeker aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundecentrum NOVA, locatie IJburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.