Verloskundig Centrum Bergweg

uit 104 waarderingen

Informatie over

Waardering van Verloskundig Centrum Bergweg - Rotterdam op 8 april 2022

Zwangerschap

Ik ben zo blij en tevreden bij Verloskundige praktijk Bergweg. Tijdens mijn zwangerschap van mijn eerste zoontje hier geholpen en tijdens mijn tweede zwangerschap toen ik verhuisd was naar Vlaardingen na 20 weken toch m’n hart gevolgd en terug gegaan naar Bergweg. Je bent hier geen nummertje en geen vraag is te veel. Daarnaast nog de liefste en beste lactatiedeskundige Astrid die je overal mee helpt. Ik voel me altijd welkom en durf mijn vragen te stellen. Alle verloskundige zijn erg vriendelijk. Femke is ook heerlijk positief en eerlijk en geeft goed advies! Super super tevreden en raad het iedereen aan die zwanger is!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundig Centrum Bergweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.