Waardering van Verloskundig Centrum Lansingerland - Bergschenhoek op 4 oktober 2018

8.7

Bij mijn beide kinderen heb ik de begeleiding van mijn zwangerschappen als zeer prettig ervaren. Alle verloskundigen van de praktijk zijn vriendelijk, geinteresseerd en behulpzaam. Ze nemen alle tijd voor je en ik voelde me serieus genomen. Ik had bij beide zwangerschappen wat specifieke vragen waar ze niet direct antwoord op konden geven. Dat werd tijdens het teamoverleg besproken en zij zijn daar het eerst volgende contactmoment ook uitgebreid bij me op teruggekomen. Alles wat besproken werd, werd nauwkeurig genoteerd en ook weer benoemd bij de volgende afspraak, waardoor ik de wisseling tussen de verschillende verloskundigen iedere afspraak niet als vervelend heb ervaren. Bij de tweede zwangerschap hebben zij ook de bevalling kunnen doen, waar ik heel positief en tevreden op terug kan kijken. Ze heeft de juiste inschattingen gemaakt waardoor de bevalling (heel) snel en soepel verliep. Het hele zwangerschaps- en bevallingstraject werd 6 weken na de bevalling nog eens ge-evalueerd, wat ik heel fijn vond. Feedback; het zou fijn zijn als de deellocaties Bleiswijk en Berkel wellicht wat uitbreid zouden kunnen worden zodat inwoners van deze 2 plaatsen hun afspraken (vaker) in hun eigen woonplaats kunnen plannen ipv in Bergschenhoek. En ik vond dat afspraken vaak wat uitliepen waardoor ik soms wat lang(er) moest wachten in de wachtkamer. Ik ga er maar vanuit dat dit komt, omdat ze uitgebreid de tijd nemen voor ál hun clienten, zoals ik dat zelf ook ervaren heb, dus kan ik dat alleen maar waarderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundig Centrum Lansingerland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.