Waardering van Verloskundig Centrum Lansingerland - Bergschenhoek op 17 oktober 2017

4.7

Controles waren erg snel en weinig persoonlijk. Slechte overdracht van informatie.Tijdens laatste fase zwangerschap 2x contact opgenomen omdat ik niet in orde was. Beide keren werd het weggewimpeld met ‘neem maar een paracetamol en kijk het maar aan’. In beide gevallen hebben we zelf direct verder actie ondernomen en in beide gevallen had ik een blaasontsteking die behandeld moest worden. De kraamhulp heeft dit telefonisch doorgegeven zodat het in het dossier opgenomen kon worden. Maar dit bleek achteraf niet genoteerd.Eerste controle tijdens kraamtijd kwam verloskundige precies tijdens rusttijd (van te voren had ze gevraagd hoe laat we gingen rusten, maar ze kwam toch op dit tijdstip). De verloskundige heb ik toen niet gezien, heeft met de kraamhulp gekletst. Tweede controle was de hielprik. Ik moest apart zitten om de baby als troost de borst te geven, verloskundige en kraamhulp gingen elders alles doornemen, heb ze nauwelijks gesproken. Derde controle moest alles snel snel snel, ze had haast. Jammer hoor, een paar jaar geleden bij mijn vorige bevalling was er meer tijd voor zorg!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundig Centrum Lansingerland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.