Waardering van Verloskundig Centrum Lansingerland - Bergschenhoek op 14 juli 2019

9.7
  • Zwangerschap

Met veel zorg en aandacht door de verloskundigen geholpen. Ze waren erg lief en meelevend in een moeilijke periode in de zwangerschap. Ik kon altijd ben hen terecht met vragen. Vanaf 18 wkn werd ik medisch en kwam ik helaas niet meer bij hen. Dat vond ik achteraf kijkend heel erg jammer, want in het zkh ben je meer een nummer dan persoon. De nazorg na bevalling verliep ook fijn. Al met al een top team. Enige punt wat ik hen heb meegegeven is de folders in het tasje die je ontvangt na de intake na 12 wkn. Alles zat er in aan info... behalve info over een slechte uitslag Nipt en hulp lijnen om te praten of website/forums waar je als zwangere terecht kon en veel info vandaan kon halen. Hier zou het team zeker iets mee doen. Ik had namelijk wel die behoefte heel sterk.

Reactie van/namens Verloskundepraktijk Verloskundig Centrum Lansingerland - Bergschenhoek

Beste Mevrouw, Ten eerste bedankt voor uw lovende woorden. Hier zijn we heel blij mee. Met betrekking tot de feedback die u aangeeft over informatie wat als de NIPT uitslag niet goed is kan ik u mededelen dat wij daar actief mee bezig zijn. Wij zijn het met u eens dat deze informatie mist en dat er ook niet veel online over te vinden is. Wij hebben deze vraag weggelegd bij de stichting prenatale screening / klinische genetica maar hebben tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen. Het zou goed zijn als er een folder ontwikkeld wordt met informatie en hulplijnen zoals u aangeeft. Of de folder standaard in het tasje bij de intake mee gaat betwijfelen wij. In dat tasje zit veel algemene informatie met veel reclame. Wij willen graag zorg op maat bieden en denken dat het beter is om als iemand een slechte uitslag heeft persoonlijk contact op te nemen en de folder als extra aan te kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor u feedback. Hier leren wij van en pakken de adviezen ten harte op voor nog betere en persoonlijke zorgverlening. Met vriendelijke groet, De verloskundigen van Verloskundig Centrum Lansingerland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundig Centrum Lansingerland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.