Verloskundig Centrum Noord-Holland Noord, locatie Schagen

Oude Slotstraat 21 1741 CH Schagen
Deze locatie is onderdeel van Verloskundig Centrum Noord-Holland Noord

169 resultaten voor je selectie:

28 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Duidelijke uitleg en fijne begeleiding.

9.7
26 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Professioneel en hartelijk. Niets is te gek. Wij voelden ons veilig.

25 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijn dat ze ons op afstand begeleid hebben. Ook goede nazorg

8.8
8 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

zeer tevreden met de aangeboden zorg, door corona in deze tijd enkele beperkingen. Fijn dat ondanks de strenge regels wel de mogelijkheid was om de partner waar nodig aanwezig kon zijn.

8.2
8 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg tevreden over de verloskundigen. Ze zijn kundig, vriendelijk, behulpzaam en altijd bereikbaar als je ze nodig hebt.

8.8
22 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Veel persoonlijke aandacht. Kundig en professioneel team die altijd bereikbaar zijn voor vragen. Goede ondersteuning bij zwangerschap.. Ook na overdracht ziekenhuis blijven de verloskundigen contact...

7.7
10 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne, professionele verloskundigen. Persoonlijk, geduldig en open. Heb mij hier altijd gehoord gevoeld en ze gaven mij het gevoel ten alle tijdens bij ze terecht te kunnen.

9 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Onwijs goede zorg tijdens de zwangerschap! We konden ze altijd bellen en ze stonden dan ook altijd voor je klaar. Je kon met al je vragen terecht en namen ook echt de tijd voor je. Zeker een aanrader!

11 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Onze ervaring met Verloskundig Centrum Noord-Holland Noord is zeer positief. De perfecte balans tussen een warme betrokkenheid en professionaliteit. We hebben ons in zeer veilige handen gevoeld.

9.7
3 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne verloskundigen/echoscopisten. Wij hebben de zorg die we kregen als erg prettig ervaren.

1 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De verloskundigen van de verloskundige praktijk Noord Holland Noord zijn professioneel, toegankelijk en zorgzaam. Ze nemen je serieus en staan open voor jouw wensen en ideeën. Ook natuurlijk/vrije...

18 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn in onze zwangerschap fantastisch begeleid door de lieve meiden, we werden gehoord en er werd rekening gehouden met onze wensen. Wij komen in de toekomst graag bij jullie terug

9.2
7 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

We zijn altijd goed en vriendelijk geholpen. Ik heb een fijn gevoel bij de praktijk.

8.3
30 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne verloskundige praktijk, zeer betrokken en zeer goed te bereiken.

9.2
28 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

NHN leverd zorg op maat met oog op de behoefte van de client. Laagdrempelig bereik en benaderbaar

18 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de zorg van Verloskundige centrum Noord Holland Noord als zeer deskundig ervaren. Ze luisteren heel goed naar wat je wel en niet wilt en de communicatie tussen de verloskundige is heel goed....

7 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben door deze praktijk begeleid tijdens de zwangerschap van mijn eerste kindje. De interactie en zorg door alle medewerkers is erg professioneel en persoonlijk en beviel zeer goed. Bij een...

1 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Voor ons is de praktijk behalve super kundig, heel toegankelijk en betrokken. Precies wat je nodig hebt tijdens een zwangerschap en bevalling.

8.7

Filters