Waardering van Verloskundig Centrum Noord-Holland Noord, locatie Schagen - Schagen op 12 juli 2019

• Zwangerschap

Wij hebben mijn (eerste) zwangerschap ervaren als enorm bijzonder en mooi, maar alles was natuurlijk ook nieuw en spannend! De verloskundigen van Verloskundig Centrum NHN hebben ons geweldig begeleid door de verschillende fasen van de zwangerschap. Lief, begripvol, kundig, doortastend, zorgzaam, authentiek en bereikbaar. Fantastisch om het gevoel te hebben in zulke goede handen te zijn en zoveel vertrouwen te hebben in deze experts. Uiteindelijk ben ik thuis bevallen, dankzij de geweldige begeleiding van Yvonne en Marieke. Wat kijken wij terug op een heerlijke zwangerschap en een prachtige bevalling. Heel erg bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundig Centrum Noord-Holland Noord, locatie Schagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.