Verloskundige Praktijk Druten en West Maas en Waal

Verloskundepraktijk

Hogestraat 60 A 6651 BM Druten

33 resultaten voor je selectie:

19 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige verloskundigen die erg met je meeleven. Fijne aanspraak bij binnenkomst, echt een huiskamer gevoel.

9.5
28 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne begeleiding gehad, en een hele fijne bevalling! Ook in de kraamtijd goed begeleid. Een dikke 10

28 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn 37 weken zwanger en vind dat we fantastisch geholpen worden door de verloskundige. Mijn eerste zwangerschap ook als zeer prechtig ervaren.

7 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Liefdevol, luisterend oor, belangstellend, kundig, toegankelijk, enthousiast, informatief

28 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne dames, je wordt gehoord en voelt je er op je gemak. Goede zorg en betrokkenheid

28 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goede begeleiding en ook vrij snel antwoord (telefonisch) als ik n vraag had via de mail. Persoonlijk contact is dan toch fijner als je je zorgen ergens over maakt. Zij geven duidelijke info en...

27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Makkelijk afspraak te maken. Eerste afspraak was iets later dan gepland door uitlopen van vorige afspraken, werd goed mee om gegaan. Vriendelijk personeel en voelde me erg gehoord in mijn twijfels...

9.8
27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Een oprechte benadering met uitstekende deskundigheid. Van begin tot in de kraamtijd prettig begeleid.

8.7
27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Leuke zorgzame dames. Het gevoel gehad dat je begrepen word. Geen vraag is te gek. Tijdens mijn bevalling is er goed actie onder nomen en voelde me gesteund.

27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer deskundig team en zeer aardig en sociaal in omgang. Na de vroeggeboorte van mijn kindje ook tijdens de ziekenhuisperiode zeer betrokken hoe t met ons ging en zijn de verloskundigen allemaal even...

9.2
27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Hele aardige verloskundigen allemaal! Mijn eerste bevalling kijk ik goed op terug! Ook de begeleiding naar het ziekenhuis op het laatst was top!

27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben er met alle 3 mijn zwangerschappen geweest, ze zijn zo lief, behulpzaam, zorgzaam, duidelijk maar correct, ik kijk mede door hun terug op fijne zwangerschappen en bevallingen. Ook de nazorg...

27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Bij alle 2 onze zwangerschappen, hebben we heel veel aan de verloskundigen gehad! Stonden altijd voor ons klaar, hadden alle tijd voor je. Kortom niks dan lof over deze verloskundigen praktijk!!

27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede en adequate verloskundigen waarbij je je erg welkom voelt. Ook wanneer er 10 jaar tussen een zwangerschap zit kennen ze je nog! Ik vind dat erg prettig.

8.7
27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

De damens hebben mij bij 3 zwangerschappen en 2 bevallingen begeleid, echt een leuk/fijn team om door begeleid te worden.

27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke medewerkers die echt naar je luisteren en je op je gemak laten voelen. Je duidelijk alles vertellen en als je vragen hebt een duidelijk antwoord geven.

8.8

Een heel fijne zwangerschap & bevallings begeleiding gehad! Top team

27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Elke verloskundige luistert goed naar je. De afspraken zijn altijd goed gepland, waardoor je niet lang hoeft te wachten.

9.3
27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Superlieve mensen die met je meedenken en een luisterend oor bieden.

27 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Bij beide kinderen n zeer prettige ervaring. Een luisterend oor, hulp waar nodig. Prima!

Filters

Aandoening