Verloskundige praktijk Naomi Satijn

Verloskundepraktijk

Stationsplein 9 6245 AE Eijsden

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Verloskundige praktijk Naomi Satijn over:

Waardering van Verloskundige praktijk Naomi Satijn - Eijsden op 15 maart 2022

Zwangerschap

Naomi en Kimberley zijn ongelofelijk kundige en empathische verloskundigen. Ze voelen de situatie heel goed aan, waarop ze anticiperen met de juiste vragen en luisterend oor. Wat ik erg opmerkelijk vind is de tijd die er voor je genomen wordt. Je loopt er altijd weg na je afspraak met een warm gevoel, ook als het niet altijd goed gaat. Ondanks het feit dat ik uiteindelijk medisch werd en de gynaecoloog de hoofdbehandelaar werd, is Naomi midden in de nacht naar het ziekenhuis gekomen om mij toch te coachen. Zonder haar hulp had ik dit niet zo fijn ervaren. Ik zou Naomi en Kimberley aan elke vrouw louter aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundige praktijk Naomi Satijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.