Waardering van Verloskundige Praktijk Papendrecht - Papendrecht op 5 september 2019

• Zwangerschap

Bij de zwangerschap van onze oudste kwam ik in 2012 bij de dames van verloskundige praktijk Papendrecht terecht. En wat heb ik een fijne steun ervaren bij deze dames, op werkelijk alle vlakken.Mijn eerste zwangerschap verliep prima, Wilma heeft ons geweldig ondersteund in het ziekenhuis waar werkelijk alles fout ging, maar Wilma was het veilige baken voor mij. Bij de tweede zwangerschap bleken er complicaties en de dames hebben ons fantastisch begeleidt en gesteund en ondersteund. DeCommunicatie met deze dames is zo prettig, menselijk vooral, meedenken en lief. Precies de cocktail je die dan nodig hebt. Na de bevalling van de jongste idem, de dames, met name Ellen waar we het meeste contact mee hadden, heeft ons wekelijks gebeld, is bij ons langs geweest, zijn een emotionele steun geweest in een heftige achtbaan na de bevalling. Nu jaren later heb ik een Mirena laten plaatsen door Ellen, ik durfde het niet door een gynaecoloog te laten plaatsen omdat ik voor mijn gevoel een nummer ben in het ziekenhuis en we daar ook al geruime tijd lopen. Tot ik zag dat Ellen ook een spiraal kon plaatsen en toen wist ik dat er maar één iemand mocht zijn die dit mocht plaatsen bij mij, die mij goed genoeg kent, mijn medische geschiedenis kent en vakkundig en lief met je om gaat. Het plaatsen ging super, ook absoluut geen na pijn gehad en een enorme vermindering van mijn klachten nu enkele weken later al.Alle dames van verloskundigepraktijk Papendrecht ken ik, ze zijn allemaal fantastisch, vakkundig, eerlijk betrouwbaar en lief. Ik raad werkelijk iedereen aan in Papendrecht om te kiezen voor deze praktijk rondom zwangerschap en de periode erna want ik denk oprecht dat je geen betere begeleiding en zorg kan krijgen dan verloskundige praktijk Papendrecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundige Praktijk Papendrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.