Verloskundige Praktijk Rijswijk, locatie Van Vredenburchweg

Verloskundige zorg

uit 3 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Verloskundige Praktijk Rijswijk, locatie Van Vredenburchweg - Rijswijk op 8 februari 2022

Zwangerschap

Gedurende 3 zwangerschappen begeleidt door medewerkers van deze praktijk. Altijd heel fijn ervaren. Meelevende medewerkers, aandacht voor fysieke en mentale gezondheid en alle medewerkers namen alle tijd tijdens de bezoeken en gesprekken. Praktijk is goed bereikbaar, altijd vriendelijk te woord gestaan. Bevallingen goed begeleid, er is echt gekeken naar wat de wensen van mij en mijn partner waren. Bij de laatste bevalling werd ik overgedragen aan het ziekenhuis, maar de nazorg is heel fijn door de verloskundige van deze praktijk gedaan. Voelde altijd heel vertrouwd. Mocht er ooit nog een zwangerschap komen ga ik zeker weer aanmelden bij deze praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundige Praktijk Rijswijk, locatie Van Vredenburchweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.