Waardering van Verloskundige Praktijk Sifra, locatie IJsselmuiden - IJsselmuiden op 3 juni 2011

2.5

Gezien onze omstandigheden mochten wij niet naar kampen, dat was voor ons zelf dichterbij dan ijsselmuiden of genemuiden. Maar kampen en ijsselmuiden hebben afspraken om geen klanten van elkaar aan te nemen. wat volgen de zorgautoriteit verboden is. sifra heeft aan ons uiteindelijk toe gegeven dat het om commercieel belang gaat. wat dus verboden is. onze zorg verzekering gaf ook aan dat wij mochten kiezen uit kampen of ijsselmuiden. allebei de praktijken liggen binnen een straal van een kilometer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundige Praktijk Sifra, locatie IJsselmuiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.