Verloskundige praktijk YuuX

Oosterweg 82 A 6602 HG Wijchen

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Verloskundige praktijk YuuX over:

Waardering van Verloskundige praktijk YuuX - Wijchen op 6 september 2021

Zwangerschap

De afgelopen 9 maanden erg fijne begeleiding gehad van de lieve dames van Yuux! Mijn zwangerschap niet altijd als prettig ervaren, maar na een afspraak bij de verloskundige voelde ik me weer een stuk positiever. Alle vier de dames luisterde goed naar mijn wensen en hielpen mij met goede adviezen door de kwaaltjes heen! Met de bevalling moest ik onverwachts naar het ziekenhuis, maar door de geweldige begeleiding/coaching kijk ik hier erg positief op terug! De verloskundige van Yuux is gedurende de gehele bevalling bij ons gebleven wat wij als zeer prettig hebben ervaren! Ik zou verloskundigenpraktijk Yuux voor iedereen aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundige praktijk YuuX? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.