Verloskundige praktijk YuuX

Informatie over

Waardering van Verloskundige praktijk YuuX - Wijchen op 22 juni 2022

N.v.t.

Zwangerschap

De begeleiding van verloskundepraktijk Yuux is fantastisch. Met vier verloskundigen in dienst is er veel continuïteit. Ieder op zich verdient een compliment ten aanzien van de betrokkenheid en kunde. Tijdens de zwangerschap zie je alle verloskundigen afwisselend met de afspraken. Hierdoor keer je ze allemaal kennen en is er een vertrouwensband opgebouwd. Met al mijn vragen kon ik terecht, tijdens en buiten de spreekuren. Het was overduidelijk dat ik als zwangere centraal stond in mijn wensen. Bij de bevalling was de begeleiding helemaal zoals ik van tevoren in mijn wensen (en geboorteplan) had aangegeven. Écht complimenten voor de persoonlijkheid, duidelijkheid in communicatie, professionaliteit en kunde. Kortom: ik beveel yuux absoluut aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundige praktijk YuuX? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.