Waardering van Verloskundige praktijk YuuX - Wijchen op 22 november 2017

8.8
  • Zwangerschap

Omdat wij toch een grotere voorkeur hebben voor kleinschalig en persoonlijk, gingen mijn partner en ik ook hier naar op zoek. YuuX bleek een schot in de roos; kleinschalig, persoonlijk en betrokken. Dieke behandelde ons als 'unieke klant' en nam de tijd voor ons, de controles en onze vragen en zorgen. Gedurende de begeleiding mochten wij ook kennismaken met Manouk en zij bleek een uitstekende aanvulling voor YuuX; even betrokken en persoonlijk.Helaas liep het eind van de zwangerschap niet geheel volgens plan, maar dat nam niet weg dat er toch zoveel mogelijk aan ons werd gedacht. Uiteindelijk was Yuux er tot het eind toe bij. Mocht er een tweede komen, moeten andere aanbieders van zeer goede huize komen willen wij voor een andere kiezen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundige praktijk YuuX? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.