Verloskundige praktijk YuuX

Verloskundepraktijk

uit 243 waarderingen

Informatie over

Waardering van Verloskundige praktijk YuuX - Wijchen op 31 mei 2022

We hebben de begeleiding van de dames van Yuux als zeer goed ervaren. Het was voor ons het 1e kindje. Ze hebben veel uitgelegd in wat we kunnen verwachten, houden goed bij hoe het met beide gaat zowel met de zwangere als de partner. Ze nemen de tijd voor je en brengen rust waar ze kunnen. Bij spanningen stellen ze je gerust. Ze gaven je de ruimte om alle vragen te stellen die je had. Bij de bevalling hebben we door de begeleiding van Yuux zoveel rust ervaren. We kijken mede hierdoor terug op een hele fijne bevalling. We kunnen een ieder Yuux aanbevelen die op zoek is naar een kleinschalige verloskundige met veel persoonlijke aandacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundige praktijk YuuX? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.