Verloskundige praktijk Zeist, locatie Zeist

Verloskundepraktijk

De Clomp 1912 3704 KS Zeist
Deze locatie is onderdeel van Verloskundige praktijk Zeist

Waardering van Verloskundige praktijk Zeist, locatie Zeist - Zeist op 22 oktober 2016

Zwangerschap

Ik kijk er echt voldoenend op terug. Ben ontzettend goed ingelicht in de vragen die ik had. Ook had ik veel steun in bepaalde dingen waar ik mee zat. Ook kreeg ik veel tips als het ging om bv geven aan mijn zoontje. Ook de voorlichtingavond die door Jeannette werd gegeven was zeer verhelderend, echt leerzaam. De bevalling verliep goed en kreeg de steun die ik nodig had. De nacontrole was voor mij persoonlijk een soort van weemoed want ik heb een zeer goede periode moeten afsluiten en dit was even slikken maar door met Heleen te praten kon ik het goed afsluiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundige praktijk Zeist, locatie Zeist? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.