Waardering van Verloskundigen aan de Maas - Rotterdam op 3 september 2018

9.8
  • Zwangerschap

Ik ben zeer tevreden over deze praktijk. Ik ben voor het eerst in 2016 terecht gekomen bij Verloskundige aan de Maas en nu weer met mijn tweede zwangerschap. Wij hebben zelfs onze verhuisplannen naar Almere uitgesteld om met hun te kunnen bevallen.Ik voelde me altijd serieus genomen en naar geluisterd. In het begin van mijn eerste zwangerschap woonde ik nog in Amsterdam en toen ik opeens bloedverlies had, wist Pascalle binnen 30min een echo in Amsterdam te regelen voor me. Als dat geen service is dan weet ik het ook niet. Mijn bevalling werd begeleid door Esseline en het ging niet zoals ik had gepland. Ik wilde in het Ikazia bevallen in het badje, maar daar werden we geweigerd omdat ze geen plek hadden. Ik kon toen naar het Sophia ziekenhuis en met het badje van de praktijk bevallen. Maar ik zag het niet meer zitten om in de auto te stappen met mijn weeën. Uiteindelijk besloten om thuis te bevallen en ben nog steeds zo dankbaar dat Esseline mij hierin heeft begeleid. Nu weer bij de meiden met mijn tweede zwangerschap en de begeleiding en persoonlijke aandacht is nog steeds heel fijn. Ik was bijvoorbeeld twee keer een afspraak vergeten, hier werd nooit vervelend over gedaan. Elke keer was er begrip voor, ook kon ik terecht toen het psychisch wat minder met mij ging. Ik heb altijd het idee dat ik bij ze terecht kan, hoe klein mijn probleem ook is. Ik raad deze praktijk zeker aan iedereen aan.

Bent u of werkt u voor Verloskundigen aan de Maas? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.