Waardering van Verloskundigen Amersfoort - Amersfoort op 1 mei 2019

6.8
  • Zwangerschap

Niet enthousiast over deze praktijk. Er zitten echt een paar lieve verloskundigen bij, maar zeker niet allemaal. Vooral tijdens de bevalling trof ik de verkeerde. Heb een nare ervaring gehad. Ze gaf me het gevoel dat ik het niet goed deed. Baby bleek tijdens persen een sterrenkijker, wist ze niet en daardoor ging t dus zo moeizaam. Nee, ik zou de volgende keer zeker voor een andere praktijk kiezen. Ook zijn ze trouwens niet open op vrijdag voor een spreekuur, wat erg lastig is als dat je enige vrije dag is.

Reactie van/namens Verloskundepraktijk Verloskundigen Amersfoort - Amersfoort

Wat ontzettend vervelend dat jou ervaring zo is geweest. Het is inderdaad juist de bedoeling dat we je kunnen helpen en ondersteunen wanneer een situatie moeilijk is. Heb je je feedback naar ons goed kunnen uiten? En voor jullie zelf de situatie goed kunnen verwerken? Mocht daar nog behoefte aan zijn, staan wij altijd open voor een gesprek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigen Amersfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.