9.9

• zaterdag 0:00 - 24:00
  • zondag 0:00 - 24:00
  • 9.3

30 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne mensen met aandacht en goede zorg.

Reactie van/namens Verloskundepraktijk De Bakermolen Verloskundigen - Alblasserdam

Dankjewel! Heel graag gedaan en veel geluk jullie.

• 1 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wij hebben onze 2de zwangerschap weer bij de Bakermolen mogen doen. En zeer tevreden over alle verloskundige en zijn alle echo's, contacten, bevalling en nazorg uitstekend bevallen, voor de zwangere...

Dankjewel! Dit is wat we heel graag doen en fijn dat jullie het ook zo ervaren hebben. Veel geluk jullie.

• 9 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Super fijne praktijk! De meiden staan altijd voor je klaar en je kan met elke vraag bij ze terecht.

• 9.5

21 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Echt een aanrader! Na het 1e telefoontje voelde het gelijk vertrouwd. Ze staan altijd voor je klaar en nemen de tijd. Zelfs paar weekjes na de bevalling hebben ze nog belangstelling voor je!

Dankjewel! Fijn dit terug te horen. Heel graag gedaan en veel geluk jullie!

• 9.2

4 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De aandacht die er voor je is, het prettige contact en de begeleiding bij de bevalling heeft het tot een mooie zwangerschap gemaakt! Er werd altijd goed meegedacht bij vragen. Daarom extra jammer dat...

Dankjewel! Heel graag gedaan en fijn dat onze persoonlijke manier van werken ondanks de coronamaatregelen toch gevoeld is. Veel...

• 3 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben op 8 april 2020 bevallen van onze prachtige dochter. We zijn door de verloskundigen van de bakermolen heel fijn begeleid vanaf het begin van de zwangerschap tot en met de kraamtijd. Ze zijn...

Dankjewel! Wat goed dit terug te horen. Heel graag gedaan en veel geluk jullie!

• 9.8

21 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer tevreden over begeleiding tijdens zwangerschap en bevalling. Verloskundige Daniëlle is een topper.

Dankjewel! Wat fijn dit terug te horen. Heel graag gedaan en veel geluk jullie.

• 30 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Deze praktijk is behalve een fijne en gezellige praktijk met leuke lieve dames, ook een hele goede deskundige praktijk. Ze nemen je altijd serieus, geen vraag is te gek en ze begeleiden je heel fijn!...

Dankjewel! Wat fijn dit terug te horen. Dit is wat we graag doen. Veel geluk jullie!

• 28 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Dat wij voor al onze vragen meteen een antwoord kregen waar wij wat aan hadden. Het is een hele spannende periode geweest, maar mede dankzij de dames van de bakermolen heel erg leuk.

Dankjewel! Fijn om terug te horen. Heel graag gedaan en veel geluk jullie.

• 28 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn erg tevreden over de begeleiding die wij gekregen hebben van de dames van de Bakermolen! Er werd zowel telefonisch als via de mail snel gereageerd en wij konden voor al onze vragen bij ze...

Dankjewel! Wat fijn dit terug te horen. Heel graag gedaan en hopelijk tot ziens. Veel geluk jullie.

• 8.8

28 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Alleen maar lof over alle zorg die er gegeven wordt rondom de zwangerschap en bevalling!

• 28 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een top team zijn deze meiden! Dag en nacht staan ze voor je klaar en zijn ze bereikbaar. Erg prettig ervaren. Super zorg gehad betreft de zwangerschap/geboorte zowel bij me 1ste zoon als de 2de....

• 28 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Alles verliep zoals gehoopt!

• 28 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ben zeer goed begeleid tijdens mijn zwangerschap, ze hielden rekening met mijn wensen en kon altijd bellen als ik ergens mee zat of vragen had.

• 28 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Meiden, jullie waren geweldig! Super begeleiding, nemen de tijd voor je tijdens afspraken. Je kan altijd bellen! Ook begeleiding tijdens mijn drie bevallingen heb ik als zeer fijn ervaren. Had niets...

• 15 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Super tevreden met de zorg tijdens en na de zwangerschap. De aandacht die je krijgt is zo fijn en oprecht dat je soms het idee kreeg dat je de enige zwangere in de omgeving was. Het draaide echt om...

Dankjewel! Heel fijn dit terug te horen. Heel graag gedaan en veel geluk jullie.

• 3 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Wij hebben de zorg door de medewerkers van de Bakermolen als zeer prettig ervaren! Goede uitleg er wordt doorgepakt als het even niet zo fijn gaat en zijn een luisterend oor. Ook na de bevalling...

Dankjewel! Wat goed te horen. Dit is wat we graag doen. Veel geluk jullie.

• 23 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Superfijn team, je voelt je gelijk op je gemak! Goede begeleiding tijdens de zwangerschap en bij de bevalling!

Dankjewel! Fijn om te horen en heel graag gedaan. Veel geluk jullie.

• 17 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige medewerkster die je in een belangrijke periode in je leven goed en professioneel ondersteunen!

Dankjewel! Goed te horen en heel graag gedaan. Veel geluk jullie.

• 12 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Goed en professionel

Dankjewel! Graag gedaan en veel geluk jullie.