Waardering van De Bakermolen Verloskundigen - Alblasserdam op 15 november 2019

• Zwangerschap

Super tevreden met de zorg tijdens en na de zwangerschap. De aandacht die je krijgt is zo fijn en oprecht dat je soms het idee kreeg dat je de enige zwangere in de omgeving was. Het draaide echt om jou en je kindje. Altijd goed bereikbaar, snel contact, zowel telefonisch als via de mail. Bij de 20 weken echo werd een afwijking gezien, met veel medische afspraken tot gevolg. Ondanks de zorgen die er soms waren, hebben ze me echt geholpen om ook nog echt te genieten van het leuke en onbezorgde van een zwangerschap. Zelfs toen de begeleiding van de zwangerschap werd overgedragen aan de gynaecoloog, kon ik nog steeds bij hen terecht met allerlei vragen en evt. extra controles. In de kraamtijd midden in de nacht eens gebeld voor een (onbenullige) vraag, waar wij ons als net-nieuwe-ouders op dat moment echt zorgen om maakten. Zelfs op dat tijdstip was er oprechte aandacht, advies en geruststelling. Kortom, super tevreden en zou begeleiding door de Bakermolen zeker aanraden!

Reactie van/namens Verloskundepraktijk De Bakermolen Verloskundigen - Alblasserdam

Dankjewel! Heel fijn dit terug te horen. Heel graag gedaan en veel geluk jullie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Bakermolen Verloskundigen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.