Waardering van Verloskundigen Praktijk Born e.o. - Born op 11 februari 2013

4.3

Op de vraag waarom is deze inwendige echo nodig, kregen wij als antwoord: Om 100 % zeker te zijn van een intacte zwagerschap en bij een miskraam vind er toch curettage plaats. Wij vonden dit onzin en dat is het ook. Tegen aanstaande ouders kunnen wij alleen zeggen, laat je niet gek maken. En tegen de verloskundigen kunnen we alleen zeggen, dames blijf eens met twee benen op de grond staan en hou op met deze onzin, en doe wat je zegt. Als een assistent arst in het ziekenhuis aan het aanbaggeren is kom dan op voor de aanstaande moeder of is dan ineens het maatschap belangrijker

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigen Praktijk Born e.o.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.