Waardering van Verloskundigen Praktijk De Zon - Tilburg op 13 september 2011

9.8

Ik heb veel bewondering voor de wijze waarop de verloskundigen van de Zon mij en mijn vrouw hebben begeleid in de zwangerschap, tijdens de bevalling en zelfs in de tijd erna. Er zijn meerdere informatieavonden voor in de zwangerschap, voor de bevalling en na de bevalling. Wij hebben daarin veel geleerd en goede ondersteuning ervaren van de verloskundigen. Ze namen de tijd als dit nodig was en respecteerden de dingen die wij belangrijk vonden. We mochten een bevalplan invullen en deze werd met ons doorgenomen. We voelden ons veilig en door lieve mensen omringd. Kortom wij hebben alles als zeer prettig ervaren en kunnen deze praktijk dan ook aan een ieder aanbevelen. Als klap op de vuurpeil zijn ze ook nog eens geaccrediteerd in dit voorjaar! Van harte gefeliciteerd. Jullie hebben het verdiend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigen Praktijk De Zon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.