Verloskundigen Praktijk Nova

Verloskundepraktijk

uit 2 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Verloskundigen Praktijk Nova - Ter Aar op 7 september 2018

Zwangerschap

Voor mij is verloskundige praktijk Nova t beste.Zij luistert goed naar je, draagt oplossingen aan.Je kan bij haar met alle vragen en problemen kwijt. Ook al gaat t niet eens over de zwangerschap of bevalling. Ze neemt de tijd voor je en is geduldig.  En kan daadkrachtig optreden tijdens de bevalling.Ze heeft mij goed door de bevalling van mn 1e dochtertje geleid. En bij de zwangerschap van mn 2e dochtertje heeft ze op tijd geconstateerd dat er problemen waren en door verwezen naar t ziekenhuis.Echt top, ik raad dr zeker aan bij mn vriendinnen en kennissen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigen Praktijk Nova? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.