Waardering van Verloskundigen Praktijk Rotterdam Oost, locatie Noordeinde - Rotterdam op 26 maart 2020

9.7
  • Zwangerschap

Ik ben zeer tevreden over de begeleiding van Verloskundige Praktijk Rotterdam Oost tijdens mijn gehele zwangerschap. De consulten waren altijd heel open en prettig. Ondanks de grote van de praktijk voelde ik mij op mijn gemak en werd ik als persoon gezien en niet als nummertje. Ik kreeg voldoende en de juiste informatie en men nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. De begeleiding tijdens de bevalling heb ik ook als zeer prettig ervaren. Ik wilde graag thuis bevallen en dat is mede dankzij de goede begeleiding tijdens de bevalling ook heel soepel verlopen. Ze gaven mij de ruimte om in mijn eigen cocon te kruipen (wat heel fijn is tijdens een bevalling) maar wisten mij ook op het juiste moment aan te moedigen en te ondersteunen waar nodig. Dankzij deze goede begeleiding en de geruststelling dat het allemaal heel goed verliep, had ik het vertrouwen dat ik in mijn eigen huis een gezond kindje ter wereld zou brengen. En dat is gelukt: we zijn heel blij met onze prachtige zoon!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigen Praktijk Rotterdam Oost, locatie Noordeinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.