Verloskundigen Praktijk Rotterdam Oost, locatie Noordeinde

Verloskundepraktijk

Noordeinde 97 F 3061 EM Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Verloskundigen Praktijk Rotterdam Oost

Waardering van Verloskundigen Praktijk Rotterdam Oost, locatie Noordeinde - Rotterdam op 30 januari 2019

Ik vind het schandalig hoe deze organisatie met geld declareren omgaat. Ik heb een afspraak gemaakt toen ik zwanger was, helaas werd dit binnen een paar dagen een miskraam. Toen heb ik gebeld om de afspraak weer af te zeggen (nog minimaal 2 weken voordat deze zou gaan plaats vinden), dus alles netjes afgehandeld. Toch vonden ze het nodig om een rekening van 94 euro te declareren bij mijn zorgverzekering. Ik heb gebeld omdat ik uit ging van een fout, maar ik kreeg nee hoor mevrouw, we hebben u twee keer aan de telefoon gehad en een afspraak voor u moeten maken en dit is het kleinst mogelijk bedrag om te declareren, dus het klopt gewoon. In mijn ogen gaat het hier dan om geld en niet om de mensen. Zeer naar gevoel aan over gehouden.

Reactie van/namens Verloskundepraktijk Verloskundigen Praktijk Rotterdam Oost, locatie Noordeinde - Rotterdam

Wij betreuren het dat u een zeer naar gevoel aan de situatie heeft overgehouden. Inmiddels hebben wij u per mail benaderd. Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u ons altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Verloskundigen praktijk Rotterdam oost

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigen Praktijk Rotterdam Oost, locatie Noordeinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.