Verloskundigen Reimerswaal

Moerplein 12 A 4401 HZ Yerseke
Er is 1 waardering

Waardering van Verloskundigen Reimerswaal - Yerseke op 22 december 2020

Extreme misselijkheid zwangerschap

Tijdens mijn intens zware zwangerschap met Hyperemesis Gravidarum voelde ik me heel goed gesteund door deze verloskundige(n). Het was aan het begin even zoeken, maar doordat er echt tijd en aandacht was voor mijn verhaal, vragen, klachten, wensen enz was het echt fijn en goed om samen door de zwangerschap heen te slaan. Ook met alle zhuis opnames en thuisinfuzen enz. En ook tijdens de bevalling super steun ervaren en thuis kunnen bevallen! Anja (verloskundige die ik meeste zag/sprak) heeft ook een bijscholing over HG gedaan. Alles bij elkaar: ze doet/doen er daar alles aan om de beste zorg te geven en dat heb ik 100% ervaren! En met zo'n extreme HG zwangerschap is dat echt heel belangrijk en fijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigen Reimerswaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.