Verloskundigen Oosterpark

Verloskundepraktijk

Ruyschstraat 71 H 1091 BX Amsterdam

Waardering van Verloskundigen Oosterpark - Amsterdam op 7 december 2018

Bevalling

Bij mijn beide zwangerschappen ben ik bij de verloskundigen van de Ruyschstraat geweest. Ik vond ze heel persoonlijk en professioneel. Vóór de bevalling had ik alle verloskundigen gezien. Bij iedereen voelde ik me op m'n gemak en iedereen was ook altijd goed op de hoogte van mijn situatie. De assistentes zijn vriendelijk en denken mee bij het plannen van afspraken. Zes weken na de bevalling had ik nog een laatste afspraak over hoe het gaat, wat niet alle praktijken schijnen te doen. Ze luisterden goed naar wat wij belangrijk vonden bij de bevalling. In ons geval was dat thuis, in een rustige omgeving bevallen. I.v.m. mijn eerste bevalling in het ziekenhuis hebben ze bij de tweede heel zorgvuldig en professioneel gekeken of en hoe een thuisbevalling mogelijk zou zijn. Daarbij heb ik altijd het gevoel gehad dat ik serieus genomen werd. Ik ben thuis bevallen. De begeleiding van Eveline vond ik heel prettig: rustig, warm en ze gaf mij het vertrouwen dat ik nodig had. Ik kijk met een heel goed gevoel terug op hun begeleiding.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigen Oosterpark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.