Waardering van Verloskundigen Viandenstraat - Amersfoort op 4 december 2019

9.2
  • Bevalling

Fijne, professionele verloskundigenpraktijk. Ze houden iedereen goed in de gaten, hebben altijd tijd om je vragen te beantwoorden en zijn nooit te beroerd om toch even een extra echo of controle uit te voeren ook al is het maar om een bezorgde zwangere gerust te stellen. De praktijkassistente, Esther, is zeer betrokken. Daardoor is de communicatie zeer helder en persoonlijk. Ik voelde me goed gesteund bij deze praktijk. Ook toen ik even medisch werd bleven ze graag op de hoogte en belden ze eens in de zoveel tijd om te horen hoe het met mij ging. Mijn bevalling is top begeleidt door Hanneke, ze luisterde heel goed naar mijn wensen en alles is supergoed gegaan. De verloskundige heeft natuurlijk niet alles in de hand, maar ze zetten zich dag en nacht 100% in voor jou en je kindje. Top praktijk, ik zou ze zeer aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigen Viandenstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.