Verloskundigenpraktijk Buitenwatersloot

Verloskundepraktijk

Buitenwatersloot 61 2613 TB Delft

Waardering van Verloskundigenpraktijk Buitenwatersloot - Delft op 5 februari 2019

Zwangerschap

Na mijn eerste consult is bloed afgenomen om mijn gezondheid te testen en de nip test te doen. Bij slecht nieuws zou ik gebeld worden en bij goed nieuws ontving ik de uitslag per mail. Gelukkig bleek na een dag of 6 de uitslag van de niptest goed. Omdat ik een week daarna (of langer zelfs) niets vernomen had over mijn persoonlijk bloedtest heb ik maar even gemaild. Toen zijn ze pas gaan kijken wat de uitslag was vermoed ik, want deze bleek niet goed en ik moest meteen naar de gynaecoloog. Niet zo handig. Daarnaast werd me verteld dat de 20 weken echo niet gefilmd mocht wirden omdat ik de beelden kon misbruiken. Misbruiken?! Gebruiken bedoelde ze misschien? Ik vond ze maar archwanend en slordig. Gelukkig ben ik overgedragen aan de gynaecoloog.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Buitenwatersloot? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.