Waardering van Verloskundigenpraktijk De Zon - Broek op Langedijk op 23 mei 2019

• Zwangerschap

De verloskundigen bij de zon kun je niet anders beschrijven dan een absolute top-verloskundigen! Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik 2x moeten verhuizen en 3 verloskundige praktijken gezien, dit team is onze absolute favoriet geworden en gebleven. Toen ik voor de 2e keer een positieve test in mijn handen had waren zij een van de eerste die ik wilde bellen. Bij de Zon nemen ze echt de tijd voor je, en is er vollop aandacht voor jóúw wensen als aanstaande moeder. Het was iedere keer als afspreken met je beste vriendin, tijdens de feestelijke afspraken om samen de 20 weken echo na te bespreken als bij een hele verdrietige tijd, toen mijn vader tijdens mijn zwangerschap overleed, zij zijn er altijd voor me geweest. Zij zijn zowel ontzettend deskundig op medisch gebied en uitstekend op de hoogte van bijvoorbeeld natuurlijk ouderschap en natuurlijke alternatieven als je daarnaar op zoek bent. Wij zijn ook ontzettend dankbaar voor de verloskundigen die wij hebben mogen ontmoeten bij de Zon; ieder inspirerende vrouwen, ontzettend inlevend, zorgzaam en met humor. Ik heb veel ellende meegemaakt tijdens mijn zwangerschappen en zij zijn mijn rots in de branding geweest, hebben altijd het beste in mij gezien zelfs wanneer ik het zelf niet meer zag. Voor een zwangerschap op een roze wolk of juist als je extra steun nodig hebt, zulke verloskundigen wens ik iedere zwangere. Aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk De Zon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.