Waardering van Verloskundigenpraktijk Embé - Zoetermeer op 7 februari 2013

8.3

Hele kundige verloskundigen! Ik herken mij niet in de negatieve reacties van andere op deze site. Niet alle bevallingen verlopen volgens hetzelfde boekje, dus wordt er niet op voorhand veel voorlichting gegeven. Belangrijk is dat jij eerlijk bent en je vragen stelt die nodig zijn. zodra ik vragenbus werd er alle tijd vrij gemaakt Om mij weer met een gerust hart naar huis te gaan. Ook waren ze altijd goed bereikbaar dag en nacht en zodra zij het maar even niet vertrouwde werd alles gelijk geregeld. Ik ga mijn eventuele volgende bevalling weer bij Embé onderbrengen! Helemaal goed!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Embé? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.