Verloskundigenpraktijk Embé

Verloskundepraktijk

Gaardedreef 175 2723 AZ Zoetermeer

Waardering van Verloskundigenpraktijk Embé - Zoetermeer op 6 april 2017

Zwangerschap

Wat is Embé de laatste tijd ontzettend veranderd, en dan in positieve zin! In februari bevallen van mijn 2e en beide keren bij Embé gelopen. De eerste in 2014, toen was het gewoon goed. Nu met de tweede weer gekozen voor Embé, maar dit keer echt super tevreden. Ze bieden je een luisterend oor, staan snel bij je op de stoep als het nodig is en alles gebeurd in overleg. Ze begeleiden je aan de hand van een persoonlijk zorgpad, hierdoor is duidelijk wat er allemaal aan bod komt maar hierdoor is er ook heel veel ruimte voor je eigen invullingen en dit werkt erg prettig. In mijn eerste zwangerschap merkte ik dat ze wel eens terughoudend waren met bijvoorbeeld echos, nu is dit ook beter geregeld. Al met al vind ik dat Embé echt goede stappen vooruit gezet heeft en een goede plek is voor iedere zwangere die graag gehoord wil worden, in haar eigen kracht wil blijven staan en juiste en verantwoorde zorg wil ontvangen. De samenstelling van het team is veranderd en de aanwinst van de twee jonge vlotte verloskundigen is een echte aanwinst!Mocht er een derde kindje komen ga ik zeker terug naar Embé!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Embé? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.