Waardering van Verloskundigenpraktijk Etten-Leur - Etten-Leur op 23 augustus 2016

• Zwangerschap

Ik heb al mijn zwangerschappen bij deze praktijk ( verloskundige praktijk etten-leur) gehad. Wat heb ik me hier erg goed op mijn gemak gevoeld. Hier werken hele lieve en vakkundige mensen die al hun liefde in het vak stoppen. Ze zijn vriendelijk, geduldig geven antwoord op al je vragen en luisteren naar je. Naar je wensen naar je angsten naar alles. Ze gaven mij een prettig gevoel.  Ook na de bevalling kwamen ze langs en is er nog een nacontrole en een gesprekje om het af te sluiten als daar behoefte aan is . Erg fijn. Het zijn topmensen. Ook de assistente is erg lief en luistert naar je. Met afspraken maken keek ze naar wat bij mij uitkwam. Erg fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Etten-Leur? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.