Waardering van Verloskundigenpraktijk Goed Begin, locatie Generaal Urquhartlaan - Oosterbeek op 26 april 2018

9.7
  • Zwangerschap

Superpraktijk. Met veel spijt weggegaan vanwege verhuizing naar een andere stad, had ze graag meegenomen! Heel fijn in de omgang, flexibel, op mails kreeg ik altijd een duidelijk antwoord, ook heel fijn dat ze avondspreekuren hadden. Fijne mensen die echt luisteren naar je en hun zorg en aanbod op je afstemmen. Geen oordelen vanuit hen. De collega's leken het onderling ook goed te kunnen vinden. Goed op de hoogte van de laatste kennis en ontwikkelingen in de verloskunde voor zover ik dat kan inschatten. De locatie in Oosterbeek is erg klein, daarom daarvoor een 7, maar goed dat is wat mij betreft niet zo heel belangrijk. Wel in een medisch centrum dus bloedprikken was ook om de hoek. Zou er graag gebleven zijn!

Bent u of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Goed Begin, locatie Generaal Urquhartlaan? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.