Waardering van Verloskundigenpraktijk Goed Begin, locatie Generaal Urquhartlaan - Oosterbeek op 18 januari 2018

9.8
  • Zwangerschap

Tijdens mijn tweede zwangerschap merkte ik dat de verloskundige praktijk waar ik zat niet voldeed aan mijn behoefte. Ik zocht een praktijk waar er naar je wordt geluisterd, meegedacht en waar ze je helpen te luisteren naar je lichaam, je het vertrouwen te geven dat je het kan en je te laten genieten van je zwangerschap. Ik heb een late overstap gemaakt, maar ben oh zo enorm blij dat ik het heb gedaan. Je hoeft niet naar de praktijk die geografisch dichtbij is. Er is keuze, ga op zoek en als je in omgeving Oosterbeek woont kan ik Goed begin van harte aanbevelen.

Bent u of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Goed Begin, locatie Generaal Urquhartlaan? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.