Verloskundigen Kleverpark

Verloskundepraktijk

Santpoorterstraat 52 2023 DD Haarlem

187 resultaten voor je selectie:

3 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Betrokken en adequate zorg, heel fijn! Een heel fijn team van verloskundigen.

9.8
2 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne praktijk met prettige verloskundigen. Consults verliepen fijn, er werd veel informatie gegeven en vragen werden goed beantwoord.

8.5
25 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Heb de begeleiding en het contact als zeer kundig, persoonlijk en zorgvuldig ervaren. Ben meer dan tevreden over de betrokkenheid en voelde me gehoord.

24 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bij deze praktijk word je door stuk voor stuk professionele en zorgzame verloskundigen geholpen! Er wordt echt de tijd voor je genomen en je kunt met elke vraag bij ze terecht. Bedankt allemaal!

20 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb altijd medewerkers ontmoet die respectvol, zorgzaam en zorgzaam zijn. Ik kreeg antwoorden op al mijn vragen en ze waren bij alles behulpzaam.

17 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele begeleiding gedurende zwangerschap en bevalling, prettig in het contact ondanks meerdere wisselende gezichten toch goed op de hoogte.

9.7
17 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tijdens mijn twee zwangerschappen bij deze praktijk geweest. Het hele team is zeer professioneel, kundig en sympathiek. Vanaf het eerste moment voelde ik mij veilig en gehoord. Ze luisteren...

17 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Persoonlijke aandacht. Geen vraag is te gek. Dag en nacht beschikbaar. Geweldige begeleiding.

16 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ervaren verloskundigen die je écht zien, luisteren en meedenken. Vol vertrouwen mijn bevalling in gegaan, waar ze me met veel empathie en begeleiding hebben bijgestaan.

16 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Allemaal hele lieve, betrokken en professionele verloskundige! Ondanks de korte behandelduur (werd snel medisch), betrokken gebleven en laagdrempelig contact kunnen houden. Enkel nazorg werd door...

9.2
16 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Super lieve verloskundigen die allemaal luisteren naar wat je zegt en naar wat je wensen zijn en duidelijk met je communiceren.

16 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Heel prettig geholpen, ze hebben veel aandacht aan me besteed en wisten passende informatie te geven. Zeker een aanrader!

7 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Gedurende mijn hele zwangerschap stonden de verloskundigen voor mij klaar. In tijden waarin het wat minder goed ging, voelde ik me begrepen, ontzettend goed begeleid en gesteund. Iedere vraag die ik...

6 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Super fijne praktijk waar goed naar je wensen wordt geluisterd. Drie mooie bevallingen met fijne ondersteuning gehad!

8.8
5 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De verloskundigen van de Kleverparkpraktijk zijn heel prettig in het contact en gaven mij het gevoel mijn vragen en zorgen serieus te nemen. Ik kan ze elke zwangere aanraden!

9.7
5 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne praktijk met vriendelijke verloskundigen die echt luisteren en met je meedenken. Heb de zorg als zeer prettig ervaren!

5 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettig personeel. Er is altijd aandacht en tijd. Ik voelde me gehoord en voelde mij altijd veilig om vragen te stellen.

15 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vriendelijke en ervaren verloskundigen. Prettig om elke verloskundige een keer gezien te hebben tijdens mijn zwangerschap. Ook na de bevalling heel fijn begeleid en ik kon zeer laagdrempelig om...

15 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

As an expat I can highly recommend the services of the Kleverpark Verloskundiges. They have made me feel so comfortable with each aspect and each visit during my pregnancy. The team has also made...

11 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

heel vriendelijke en ervarene behandeling

9.3

Filters