Verloskundige Maatschap Lammenschans, locatie Bloemistenlaan

071-2001024
Deze locatie is onderdeel van Verloskundige Maatschap Lammenschans

63 resultaten voor je selectie:

10 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne praktijk, met fijne professionele medewerksters. Iedereen ontmoet en gesproken voor de bevalling zodat het geen onbekende zou zijn met bevallen, erg fijn dat daar rekening mee word...

9.5
15 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden omdat ze tijd voor mij namen en de geduld hadden. Alles werd erg goed uitgelegd!

9.2
5 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

As a foreigner, we received very patient treatment and advises.

1 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Als je extra hulp nodig hebt staan ze voor je klaar en ben verder gewoon goed behandeld

16 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Everyone has been kind with me. They tried to answer to all my questions and doubt.

13 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel goed geholpen door de dames van Verloskundige Praktijk Lammenschans. Kundig, vriendelijk en professioneel. Ik kan het zeker aanraden.

22 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ervoer met de meeste dames van de Lammeschans een klik waardoor ik het idee had dat ze goed begrepen hoe ik me voelde. Heel fijn om daarom altijd alles zonder zorgen te kunnen zeggen.

8.5
14 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Inmiddels hebben wij twee kinderen en beide keren zijn we gedurende de hele zwangerschap zeer prettig geholpen door de vijf verloskundigen van Verloskundige Maatschap Lammenschans. Ze luisterden met...

9.6
30 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

The midwifes are very friendly. we got nice care and support during pregnancy.

30 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Helemaal naar wens behandeld en waren allen erh toegankelijk.

18 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Super tevreden. Er wordt naar je geluisterd, gerust gesteld en naar een passende oplossing gezocht. Iedereen is super vriendelijk.

9.8
14 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben goed begeleid tijdens mijn zwangerschap. De verschillende verloskundigen boden en goed luisterend oor en droegen goede suggesties aan.

9.7
1 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige verloskundigen, aandacht voor zorgen en twijfels rond zwangerschap en bevalling

19 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne persoonlijke aandacht wordt gegeven

9.5
25 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne en betrouwbare praktijk waar je met echte aandacht wordt geholpen, serieus wordt genomen en goed wordt geadviseerd. De medewerkers zijn prettig en laagdrempelig in contact en weten je snel op...

25 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Super fijn begeleid en geholpen bij de zwangerschap en de bevalling. Ik kijk er met een super gevoel naar terug!

9.7
10 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

• je wordals cliënt serieus genomen • er word goed geluisterd • geen vraag is te veel • heel goed bereikbaar

6 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne, kundige verloskundige die altijd klaar stonden om te helpen.

28 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

I am very happy with the handle of my delivery. I am happy and in peace on how the delivery took place. However, I have some suggestions for the aftercare. I would suggest to share more information...

Filters