Waardering van Verloskundigenpraktijk Nieuw Leven - Ridderkerk op 29 juni 2012

Vanaf het eerste contact betrokken bij ons geweest. We hebben de geboden hulp als super ervaren! Vooral vlak voor en tijdens de bevalling gemerkt dat er heel veel ervaring en kunde bij deze verloskundigepraktijk aanwezig is. Mevr. Louter is tijdens de bevalling aanwezig geweest. Was na telefoontje van ons snel ter plaatse, en is niet meer weg gegaan. Zowel voor de moeder als de vader super goed gezorgd! Wij zijn heel erg tevreden over de organisatie, en als we nog een kindje zullen krijgen, is er geen twijfel mogelijk wie onze verloskundigen zullen zijn! Absolute aanrader!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Nieuw Leven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.