Verloskundigenpraktijk Pala, locatie Tolliustraat

Verloskundepraktijk

Joannes Tolliusstraat 30 3818 NB Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van Verloskundigenpraktijk Pala

Waardering van Verloskundigenpraktijk Pala, locatie Tolliustraat - Amersfoort op 8 juni 2021

Zwangerschap

De dames van Pala hebben me optimaal begeleid bij mijn eerste zwangerschap. Ik nam deel aan de Centering Pregnancy wat een mooie toevoeging is. Het nadeel hiervan was dat ik niet alle verloskundigen uit het team even vaak zag, maar ik had het geluk dat Noortje, degene die ook mijn CP groep begeleidde, bij mijn bevalling aanwezig was. Dit deed ze geweldig: ze was op de achtergrond rustig aanwezig en bood hulp toen ik het nodig had. Ik mag mede dankzij haar terugkijken op een relaxte zwangerschap én een droombevalling! Ik vond het minder handig dat er twee locaties zijn: ik had Pala specifiek uitgezocht omdat het op loopafstand van m’n huis was en de andere locatie was aan de andere kant van de stad. Sommige CP bijeenkomsten waren dus een beetje ver van huis voor mij. In overleg kon ik vrijwel alle controles alsnog op de locatie dichtbij huis doen, erg fijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Pala, locatie Tolliustraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.