Waardering van Verloskundigenpraktijk Ridderhof, locatie Oss - Oss op 20 februari 2014

3.2

Voor de bevalling wordt je toegesproken alsof je een IQ van 70 hebt (vooral in lieve verkleinwoordjes en hoe fijn het allemaal is). Nadat de bevalling misgelopen was (overigens niet vanwege een fout van de verloskundige) en ons kindje in het ziekenhuis overleden was liet de zorg zeer te wensen over. Controle van de kraamvrouw pas nadat de kraamverzorgster uit verontwaardiging had gebeld. De verloskundige die bij de dramatisch verlopen bevalling was geweest kwam na een week ("ik had niet eerder dienst"!!) en presteerde het om bij ons in de kamer via de gsm een gesprek met een andere client te voeren over borstvoeding. De horkerigheid en botheid binnen deze praktijk is onbeschrijfelijk. In tegenstelling tot de houding bij het ziekenhuispersoneel. Daarover niets dan lof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Ridderhof, locatie Oss? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.