Waardering van Verloskundigenpraktijk Rond - Drunen op 9 november 2014

9.8
  • Zwangerschap

Erin en Anke zijn betrokken, enthousiast, warm, vriendelijk en ontzettend kundig! Met alle vragen kun je 24/7 bij ze terecht. Altijd hebben ze een luisterend oor en denken met je mee. Dat is tijdens een zwangerschap echt een heerlijk, veilig gevoel. Ik voelde me gezegend met deze fantastische dames. Anke heeft me super geholpen met de borstvoeding, zonder haar was dit denk ik niet gelukt. In de kraamweek kon ik met al mijn emoties bij haar terecht. Erin heeft tijdens een echo een mogelijke afwijking bij ons kindje gespot (vakwerk!) en was mijn baken tijdens de bevalling (zelfs in het zkh). Ik zou voor een eventuele 2e 100% weer voor Anke en Erin gaan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Rond? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.