Verloskundigenpraktijk Suus

074-2020027

Waardering van Verloskundigenpraktijk Suus - Borne op 16 september 2020

N.v.t.

Zwangerschap

Tijdens mijn zwangerschap viel ik (helaas) niet onder een verloskundigenpraktijk, maar direct onder een gynaecoloog in het ziekenhuis. Wel moest ik op zoek naar een verloskundigenpraktijk voor als ik bevallen was. Dit werd verloskundigenpraktijk Suus. Tijdens de zwangerschap een kennismakingsgesprek gehad en dit als zeer prettig en welkom ervaren. Hetgeen wat ik miste in het ziekenhuis, was duidelijk aanwezig bij de dames van Suus. Ze nemen de tijd voor je, beantwoorden rustig al je vragen, denken met je mee en geven goeie tips. Tijdens het gesprek gaven ze ook aan dat ik altijd mocht bellen, mocht er iets zijn. Uiteindelijk heb ik hier twee keer gebruik van gemaakt (vroegtijdige weeën & een elektrische schok) en ondanks ik dus nog niet onder Suus viel, kwam ze langs om me gerust te stellen en te helpen.. Ook tijdens de kraamweek was ik zeer tevreden en ben ik heel blij met alle tips die heb ik gekregen. Ik zal verloskundigenpraktijk Suus dan ook zeer aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Suus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.