Waardering van Verloskundigenpraktijk Uithoorn - Uithoorn op 30 november 2016

6.8
  • Zwangerschap

Er zijn vier verloskundigen, die ik allemaal minstens eenmaal gezien heb. De een luistert beter dan de ander en geeft ook meer en betere informatie. Er was ook een vk die een duidelijke mening had en dit niet altijd vriendelijk of netjes wist te brengen en ze kon nogal dwingend overkomen. Ik had wat klachten tijdens de zwangerschap maar hoorde vooral: 'Het hoort erbij' maar er werd weinig onderzocht of doorgevraagd, zoals hoofdpijn die erger werd gedurende de zwangerschap of continue dorst hebben. Punten waarvan je overal leest dat je dit goed in de gaten moet houden, omdat het op aandoeningen kan wijzen. Terwijl over andere punten juist heel moeilijk gedaan werd, terwijl ik duidelijk voelde aan mijn lijf dat er niets aan de hand was. Dat maakte het soms een strijd en mij vrij onzeker, ondanks dat ik me probeerde zo goed mogelijk in te lezen en te informeren. In een tijd van mondige clienten, vind ik dit niet altijd een goede aanpak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Uithoorn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.