Verloskundigenpraktijk Utrecht West, Marco Pololaan

Verloskundepraktijk

uit 2 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

19 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
29 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Fijne praktijk, persoonlijke zorg!

9.5
14 augustus 2019 - Geplaatst door de redactie

Hele fijne praktijk. Kundig en zorgzaam team. Hele goede begeleiding tijdens zwangerschap, bevalling en kraamzorg.

8 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Fijne praktijk met verloskundigen die goed op elkaar ingespeeld zijn. Prettige begeleiding gehad van mijn 2 zwangerschappen.

6 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Fijn traject geweest, verliep soepel. Fijne relatie met alle dames

7.2
6 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Team van fijne verloskundigen, houden rekening met je wensen en hebben veel expertise in huis.

9.5
6 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Leuke en professionele verloskundigen, stuk voor stuk.

8.8
6 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Hele kundige, doortastende, vriendelijke en gezellige verloskundigen. Met veel vertrouwen 2 maal onder hun begeleiding bevallen en hopelijk over een paar maanden voor de derde keer.

8.8
6 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Hele nuchtere en heldere verloskundigen. Vragen worden met zorg beantwoord en als ze ergens niet zeker van zijn treden ze in overleg en komen ze er bij de eerst volgende afspraak of via de mail op...

8.2
6 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Hele betrokken en professionele verloskundigen. Vriendelijk en daadkrachtig wanneer dat nodig is. Ze hebben veel aandacht voor persoonlijke wensen en vragen. De praktijk bestaat uit meerdere...

6 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Kan niks anders zeggen dan super! Benjamin wordt alweer bijna 2 en de tijd is echt gevlogen jullie hebben me tijdens me zwangerschap in 2015 zo ontzettend goed geholpen en adviezen gegeven. Liefs.

6 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Goede, persoonlijke zorg en begeleiding tijdens mijn zwangerschappen. De bevalling van de eerste is ook begeleid door een van de verloskundigen. Helaas was ik bij de tweede medisch, waardoor ik in...

6 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Goede deskundige begeleiding! Luisteren goed en zijn altijd te bereiken.

8.5
6 augustus 2017 - Geplaatst door de redactie

Super fijne en lieve verloskundigen! Goede en prettige begeleiding tijdens de bevallingen!Top team!

28 april 2017 - Geplaatst door de redactie

Warme, persoonlijke en tegelijkertijd luchtige en kordate begeleiding tijdens zwangerschap en bevalling. Veel ruimte voor vragen en dilemma's. Ik voelde me altijd serieus genomen. Tijdens de...

9.3
9 april 2017 - Geplaatst door de redactie

Geweldig team van capabele en betrokken verloskundigen die hun vak verstaan! Een volgende keer wil ik zeker weer terug.

8.5
9 april 2017 - Geplaatst door de redactie

Zeer kundige, vriendelijke en betrokken verloskundigen. Mijn eenvoudige zwangerschap en gecompliceerde bevalling hebben zij fantastisch begeleid.

7 april 2017 - Geplaatst door de redactie

2 jaar geleden bevallen onder begeleiding van deze praktijk. Niets dan lof. Een warm team met een goed luisterend oor. En goede nazorg na een heftige bevalling.

7 april 2017 - Geplaatst door de redactie

Hele fijne verloskundigen met kennis en ervaring en die op een prettige en pragmatische manier met je meedenken en begeleiding bieden. Ik voelde me veilig om alle vragen te stellen.

7 april 2017 - Geplaatst door de redactie

Hele fijne praktijk! Jammer van het pand (Marco Polo).