Waardering van Verloskundigenpraktijk Velp e.o., locatie Velp - Velp op 1 januari 2018

• Zwangerschap

Verloskundigenpraktijk Velp heeft een super team verloskundigen. Wat mij aansprak toen ik mij inschreef was de kleinschaligheid dit bleek ook helemaal te kloppen. De begeleiding bij mijn zwangerschap was heel prettig er werd echt de tijd genomen en alles werd zeer duidelijk en rustig uitgelegd en ze hielden echt rekening met mijn wensen en met wat bij mij past. Toen er iets mis was hebben ze direct aktie ondernomen waardoor mijn zwangerschap gered is. Zelfs toen tijdens mijn zwangerschap langere tijd in het ziekenhuis opgenomen was waren ze mij niet vergeten en belden ze steeds om te vragen hoe het ging. Ook de begeleiding bij mijn thuisbevalling en de zorg erna was super.Van begin tot eind...top zorg en top team!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Velp e.o., locatie Velp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.