Waardering van Verloskundigenpraktijk Zwanger en Zo - Rotterdam op 3 april 2017

9.8
  • Zwangerschap

Super praktijk! Allemaal lieve en professionele meiden. Ze  stonden altijd klaar voor je en als je bij iets geen goed gevoel had over de zwangerschap kon je ze altijd bellen en werd je telefonisch goed geholpen. Afgelopen november ben ik bevallen van m'n dochtertje. Bij de bevalling was Cynthia aanwezig, zij heeft mij erg fijn geholpen. Ik werd goed begeleid en op mijn gemak gesteld. Je zag aan Cynthia dat ze erg ervaren is en liefde voor het vak heeft. Wat overigens voor alle verloskundige geldt bij Zwanger&Zo. Ik kijk met een heel fijn en mooi gevoel terug op mijn zwangerschap, bevalling en nazorg! Ik zou de volgende keer zeker terug komen. Wat ik ook een pluspunt vond was dat het team niet heel groot is waardoor je met iedereen wel contact had. Zeker een aanrader!

Bent u of werkt u voor Verloskundigenpraktijk Zwanger en Zo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.