Vroedvrouwenpraktijk Dieren, Doesburg en Brummen

Verloskundepraktijk

De Linie 3 B 6982 AZ Doesburg

Waardering van Vroedvrouwenpraktijk Dieren, Doesburg en Brummen - Doesburg op 13 oktober 2019

Zwangerschap

Onze zwangerschap, eindelijk was het daar en tja dan op zoek naar een verloskundigenpraktijk in de buurt. Wat hebben wij een goede keuze gemaakt om ons aan te melden bij deze vroedvrouwenpraktijk.Zwanger worden en zwanger zijn, dat het niet vanzelfsprekend is daar waren wij ons geheel bewust van. Maar wat als je onverwacht verdrietig bericht krijgt dat deze zwangerschap nooit zal gaan eindigen zoals gehoopt. Wij zijn ontzettend dankbaar voor de steun, tijd, begeleiding en aandacht welke wij hebben mogen ontvangen vanuit de verloskundigen gedurende deze intens verdrietige tijd. De kennis, ervaringen, tijd, aandacht, betrokkenheid, bereikbaarheid en deskundigheid maakten dan ook dat wij bij onze nieuwe zwangerschap ons weer hebben aangemeld bij deze praktijk. De afgelopen negen maanden hebben deze verloskundigen ons gesteund en ons langzaam durven laten geloven dat dit kindje er echt ging komen. Als aanstaande ouder hoop je op een gemiddeld normale zwangerschap en ook de begeleiding die hier bij hoort net zoals ieder ander. Maar bij deze praktijk leveren ze maatwerk, geen zwangerschap is gelijk, namen zij de tijd voor ons tijdens elk consult, lag de intensiteit van de consulten hoger, konden wij vaker naar ons kindje kijken door middel van de echo welke onze zwangerschap realistischer maakte. En kregen wij bevestiging dat wij met onze zwangerschap nog steeds op de goede weg zaten. Nu ons meisje is geboren kijken wij terug naar een hele fijne, intense en warme tijd. Wat hebben deze verloskundigen ons veel gebracht. Ervaringen voor het leven en welke wij nooit zullen vergeten nu wij ieder onze eigen weg weer gaan volgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vroedvrouwenpraktijk Dieren, Doesburg en Brummen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.