Waardering van Vroedvrouwenpraktijk Van der Hoopstraat - Amsterdam op 23 februari 2018

9.8
  • Zwangerschap

Bij allebei mijn zwangerschappen ben ik bij de Vroedvrouwen van der Hoopstraat onder begeleiding geweest en ben daar ontzettend blij mee. De verloskundigen zijn stuk voor stuk erg professioneel, down to earth en tegelijk warm en inlevend. Waarschijnlijk deels omdat ze zelf ook veelal jonge moeder zijn en heel goed weten hoe je je voelt! Ik heb me tijdens beide zwangerschappen op bepaalde momenten zorgen gemaakt of de baby 'ok' was en op dat soort momenten kon ik direct langskomen en werd ik na onderzoek goed gerustgesteld. Als zwangere voelde ik me tijdens de spreekuren goed 'gezien' en dat gaf een veilig gevoel. Ik wilde graag thuis bevallen en kreeg van de vroedvrouwen alle steun en vertrouwen voor deze keuze. Hierdoor werd mijn eigen vertrouwen versterkt en ik denk dat dit enorm heeft geholpen bij de voorspoedige bevallingen die ik had. Ik kijk terug op twee heel mooie bevallingen, waarin ik heel prettig ben begeleid!

Bent u of werkt u voor Vroedvrouwenpraktijk Van der Hoopstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.